۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

به‌مناسبت دهه ولایت و امامت؛

طرح ملی روایت دختر ایرانی در شهرستان تنگستان برگزار شد

طرح ملی روایت دختر ایرانی  در شهرستان تنگستان برگزار شد

بوشهر- جشن غدیری - قرآنی طرح ملی روایت دختر ایرانی «ردا»، با موضوع «استکبارستیزی و انقلابی‌گری» در روستای گورک دژگاه شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن غدیری - قرآنی عصر پنجشنبه به‌مناسبت دهه ولایت و امامت و اجرای طرح ملی روایت دختر ایرانی «ردا»، از سوی خانه قرآن موعود (عج) و پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س) روستای گورک دژگاه و با همکاری مؤسسه امور خانواده پیوند سبز بوشهر با موضوع «استکبارستیزی و انقلابی‌گری» در شهرستان تنگستان برگزار شد.

زینب صیادزاده مربی آموزشی خانه قرآن موعود (عج) روستای گورک دژگاه در این مجلس جشن غدیری - قرآنی به تبیین تفسیر آیه یکصدوپانزدهم سوره مبارکه بقره پرداخت و بیان کرد: استکبارستیزی، ترویج آموزه‌های دینی و الهی، قدرشناسی و روایتگری دستاوردهای ارزشمند حکومت به‌عنوان یکی از معروفات الهی و اجتماعی می‌باشد که پروردگار متعال در کتاب قرآن بر این محور خطاب به مسلمانان موحد تاکید کرده است.

وی با بیان این نکته که پروردگار باری‌تعالی «إِنَّ اللَّهَ واسِعٌ عَلِیمٌ» است، افزود: پیروی از امام حق و ولایت‌پذیری در واقع نماد و نشان از تجلی وحدت مسلمانان موحد و تجدید خاطرات ایثارگری و شرک‌ستیزی است. و همچنین هرکاری که به فرمان خداوند بوده و رنگ الهی داشته باشد در واقع عین عبادت است.

صیادزاده با اشاره به اینکه پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل‌بیت عصمت ایشان واسطه فیض و رحمت واسعه الهی است، گفت: پیامبر اسلام (ص) دارای مقام نبوت و رسالت بود که از وحی الهی آگاهی دارد و خبر می‌دهد و هم مسئول ابلاغ، اجرا و نظارت می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که پیروان پیامبر اسلام (ص) از رحمت خاص الهی برخوردارند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، در رأس برنامه‌های بعثت پیامبران الهی و معصومین (ع) است.

این مراسم با رونمایی از نماهنگ سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماه رمضان ۱۳۵۳ مسجد امام حسن (ع) شهر مشهد در خصوص طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن و تمسک به ولایت علی بن ابیطالب (ع)، برپایی دوره آموزشی یاد یاران در راستای تمدن‌سازی و پایداری فرهنگ مقاومت اسلامی، اهتزاز پرچم طرح ملی روایت دختر ایرانی «ردا» در پایگاه مقاومت حضرت معصومه (س)، برپایی سفره ختم صلوات و ایستگاه نقاشی غدیرانه کودکان قرآن‌آموز، جلسه تدبر در قرآن مادران روستایی و همچنین با محکوم کردن قرآن‌سوزی دولت سوئد همراه بود.

کد خبر 5829453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha